its friiiiiiiiiiiday!

De senaste fredagar så är det fler av mina vänner som sagt:

- fy fan, vad segt det är att sitta hemma själv en fredag
- hur patetiskt är det inte att sitta hemma en fredag o glo på Lets Dance, SJÄLV
   och UTAN nåt vin!?

Jag har gjort det ikväll. och det har varit underbart!
När jag kom hem tog jag mig en oplanerad powernap, sen blev det dusch med inpackning
Kan rekommendera er K-PAK

               

Sjukt mycket proteiner. Perfekt om du försöker spara ut håret.
Och NEJ ni snåla Norrköpingsbor. Den här hittar ni inte på hårvårdsbaren!
dagen ni hittar den där har joico fått fnatt!
Så välkommen till oss på Bellbox!


Efter duschen satte jag mig i soffan, kände hur magen kurra och då slog latmasken
till, så jag köpte med mig McDonaldsmat hem.
Ibland får man faktiskt unna sig ;)
Tråkigt nog var det inte lika gott som jag föreställt mig...!?

Så nu sitter jag här.
Jag har inte kollat på lets dance, men jag har varit ensam. mobilen ligger på ljudlöst
(så jag inte blir störd i min ensamhet?)
skönt är det iallafall.


Lyssnar på favoritlåten: Hold my hand. Akon feat Michal jackson.
ÄLSKAR DEN
Nästa vecka kommer jag troligtvis inte alls tycka detta längre.
Då har jag lyckats tjata ut den nämligen,
Det är jag bra på.





PUSS PÅ ER!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0