Måndag.

Idag har jag varit ledig.
Helt underbart vad skönt det har varit. Hela dagen har jag princip sovit...
Mycket möjligt att det är därför jag sitter klarvaken i soffan fortfarande.
Men det gör ingenting.
Imorgon börjar jag kvart över 2. sweeeet!


När jag inte har spenderat tiden i soffan tog jag mig ett varv runt strömmen.
Tusan vad jag saknat strömmenrundan.
De borde fixa så att den är gåbar även mitt i vintern!
anyway... Jag lämnade mobilen hemma tillomed.
Rensade huvudet på tankar.
VÄLDIGT skönt.
och välbehövligt.

   

på onsdag ska Malin o jag på shoppingtur inför helgen då Macce och John ska ha 50 årsfest. Himla trevligt! Ska passa på att sola massa innan med.
Ser ut "som en avledon" just nu.
inte kul alls.


Jag spenderade kvällen hos Jocke för att få över lite filmer till externa hårddisken.
Så ska slänga mig i sängen o börja kika på nån av dom. Svårt o välja när man plötsligt
har så många filmer plötsligt. :P



Smell you later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0