meeeeeeeeeen

fy faaan vad trött jag blir


JÄVLA BLUFF-FAKTUROR





Kommentarer
Postat av: susanne bohlin

Hej !

jag har också fått en rolig faktura idag!! plus en liten orange lapp om jag inte betalade hur mycket det kommer att kosta!!

jag såg ingenstans hur mycket det skulle kosta att göra testet?? gjorde du?

jag söker för fullt för att hitta annonsen igen för att se vad jag fyllt och godkänt??

2011-02-04 @ 16:57:36
Postat av: Maria svarar:

Det är bara att skita i den! Du skriver en rad till konsumentverket, skickar även ett mail till företaget att du bestrider och sparar kopior på detta.

54 anmälningar har kommit in bara den här veckan. Så det är bara att skita i att betala-. Företaget bommas av konsumentverket.

2011-02-05 @ 19:22:51
Postat av: Maria svarar:

Jag mailade företaget ( finns mall påkonsumentverkets hemsida) där jag bestred fakturan

Skickade ett mail till konsumentverket och kontaktade kommun-konumentmannen och tydligen ligger 54 anmäöljningar bara från den här veckan.

Det är bara att skita i fakturan.

2011-02-05 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0