"eftersmaken är typ.. kräks"

I sann vänskap åkte jag, Frida och Kim och käkade en mysig middag på
Durkslaget.
ritkgit mysigt.
Jag o frida (som inte körde) tyckte vi var värda ett glas vin eller två.
När vi kolla menyn: "65 spänn för en flaska!?"
Det kör vi på...

vi läste inte ritkgit allt. Inte konstigt att det var billigt.
En liten flaska mousserat vin...
Kan säga att vi lyxade till det ÄNNU mer med lite lätt-skumpa.
hahaha




Så fick vi in efterrätten.. :



Visst är den fin!? pannacotta..

Nu var grejen den att den hade nog stått i deras kyl nåååååågra dagar för länge.
- ursäkta mig, förvarar ni möjligtvis den här i kylen?
- ja det gör vi.
- mjoo, jag tror att den stått nån dag för länge.
- jaha. oooj, det ska jag säga till kocken.


- nae asså.. lukta på den här!
*servitrisen luktar och säger:*
- neeej fyyy, den tar vi bort!

Slapp betala den med. Tack gode gud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0