Personlighetstest



HImla spännande att få veta att
JAG ÄR TYP NUMMER 6

Såhär stod det:

Skeptikern.
Du upplever världen genom huvudet.

Beskrivning:
Du söker säkerhet i livet. Om du litar på någon så är du lojal intil döden,
men du är också misstänksam.
Du följer regler och lagar noggrant.
Tyvärr har du ångest inför framtiden eller förändringar i allmänhet.

STYRKOR                             SVAGHETER
*pliktmedveten                      *ängslig
*pålitlig                                 *dåligt självförtroende
*godhjärtad                           *misstänksam


Hur reagerar du på stress?

Relaxed                              Stressed
*avslappnad                         *söker bekräftelse
*empatisk                             *yr av framgång
*älskad


FÖRBÄTTRA DITT LIV
* Ta en risk då och då
*Det finns ingen absolut säkerhet, oroa dig inte!
*Våga ta beslut!







Tycker det är lite kul hur pass bra de kan förklara hur jag är.
För jag tror det stämmer bra.
o i mitt fall väger jag mina goda egenskaper mycket tungt!
För det är preciiiis en sån person jag vill vara.
Som jag efter att mitt 6 år långa framotillbaka-stökiga förhållande ville bli.
Att bli den jag ville vara. Att vara min egen person.
Mina svagheter jobbar jag på. Tro mig.
Det är inte alltid det framgår. men mina svagheter går hand i hand med varandra hela tiden.
Pga av mitt dåliga självförtroende så vblir jag misstänksam och ängslig.
Som nån jävla kedjereaktion.

skillnaden som är från DÅ och NU är att NUUUU är jag medveten om det.
Tänkte inte på det lika mycket då.
Men NU, när jag så väl vet. Så jobbar jag bort de fula ovanorna.

Jag duger, jag till o med mer än duger preciiiis som jag är.
men man kan alltid bli bättre

Punkt.









Kommentarer
Postat av: Johanna Hellström

Du inte bara duger, vännen, du är helt fantastisk! HJÄRTA

2011-01-29 @ 08:39:19
URL: http://hellstromjohanna.blogg.se/
Postat av: josephine- fixar din design gratis!

Hej!

Just nu har vi en tävling på våran blogg!

där man kan vinna en smyckesats!!! som är värt 249kr! http://twinblogg.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment

2011-01-29 @ 08:52:22
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Maria svarar:

men åååh. sötaste johanna. Vad gullig du är!

lots of love! <3

2011-01-30 @ 07:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0