hallelåja.,

Vet att jag inte skrivit på länge.
Med risk för att låta astråkig så är det för att det inte känns som om jag haft nåt att skriva.
Jag har jobbat, jobbat och jobbat... mest.

igår var det ju midsommarafton.
Ser att alla i andra delar av Sverige fick bra väder... kul för dom :P
Vi hade fint väder i ungefär 2 timmar.
Det var en bra midsommarafton en stund. Men den blev helt skev.
Så ingen repris på det :P
fullvuxna karlar som skrek för full hals, en halvsovandes (kanske 18 år? :S) unge
i en solstol och inte ens hälften var sociala.

Visst att det var landet. Men det har jag aldrig varit med om.
jag hatar fan midsommarafton.
har typ ett roligt minne. Men igår tog priset.
Slutade till o med dricka för att det kändes lönlöst.

aja. nog om det.

imorgon är det jobb som vanligt.
skönt som tusan. avskyr att vara ledig.



                          


peeeace





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0