Johan Glans

Vet att det var längesen jag skriv nåt nu...
meeeeeen iallafall.

Johan Glans var vi på för nån vecka sen eller 2. mycket trevligt!
Den karln är lätt topp3 roligaste karlarna i landet! ÄLSKA!

Men först käkade vi på butlers... asså..
deras meny hade så många stavfel att jag tillslut tappade räkningen.. men denna stack ut mest...

               

Vaddå VÄL SJÄLV?
aaae... ska jag betala så oerhört mycket för mat, så kan de väl iallafall ha en rättstavad meny..?

Komikern som inledde showen var han från synsamreklamen.
Ni vet, den där gamla när han har en snubbe på ryggen.
" rätt glas " *snurrar* " och rätt bågaaar"
aja. whatever. han var skoj!

 



Sen kom kungen.. försenad pga av tågproblem. men det gör inget. Denna lille man alltså..!

 



Kvällen avslutades med lite smaskig cider på Olearys.
Mycket trevligt. fy farao vad jag vill göra om det ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0