Näsplastik.

har suttit och kollat runt en himla massa ang, olika näsplastik- ställen.
priser
före och efterbilder...

men varför finns det bara bilder på de som genomgått total makeover?
Ingen som endast gjort tippen..!?

Har ju funderat på detta i säkert 6-7 år.. och jag är så sugen..
skulle vara skönt om det man visar heeela tiden bara kunde bli som man ville ha den.

Nu har jag hittat en klinik som känns ganska vettig.
Haft mailkontakt ett tag..
jag vet inte..

är det någon av er som läser som känner någon som har gjort ingreppet?

Det finns ju en del av klinikerna där man får ta kontakt med andra patienter som har gjort det.
Men har ännu inte vågat kontakta någon. Skulle kännas bättre med någon som man
har gemensam bekant med.

Så man kanske kan betrakta detta som en kontaktannons.
hahaha :D

Är det någon där ute som känner någon som fixat sin näsa?
Vänligen kontakta mig!





Kommentarer
Postat av: simone

Du behöver inte ändra om din näsa, den är bra som den är. Puss

2011-07-01 @ 14:27:33
URL: http://sjoberg.devote.se
Postat av: Maria svarar

hahaha du e kul! bra räcker inte. :)

2011-07-02 @ 23:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0