på landet.

Dagen spenderade jag på landet hos mormor och morfar på landet ihop med familjen.

Hela dagen låg jag i solen och gottade mig. njöt verkligen av att vara ledig.
Sen firade vi min lillebror och kusin.
tåååååååååååååårta.





När jag kom hem insåg jag att jag kanske kunde klätt av mig lite mer...
iallafall shortsen:

                     

Och armbandet..!

                                      


assnyggt...!
Ryggen gjorde skapligt ont den med,.,,

                                          




men det röda har lagt sig nu...
Vet inte om det alltid blir så när man precis duschat..!? för nu är jag sådär härligt gyllenbrun.
Då känner man sig redigt fräsh! :o)


Nae en liten stund på balkongen till. sen knyter jag mig fan.
Jobb imorgon.
Pusss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0