Drömmar.


De senaste 2 nätterna har jag haft SJUKA drömmar.
Och de känns riktigt verkliga.
Så verkligt att jag måste bara dela med mig till er av dom :P

Dröm 1.
Har ni nånsin sett amazing race?
Programmet där de ska tävla på alla möjliga platser i världen?!

              

Hur som haver så utspelar sig drömmen precis efter studenten.
Men jag är inte med mina frisörtjejer, utan med klassen från högstadiet.

Tydligen var det så att vi skulle vara med i ett special edition race för det här programmet.
Så alla i klassen skulle para ihop sig 2 o 2.
Självklart så var jag och Sandra ett team.
När det väl var dags att starta så kunde jag inte hitta Sandra nånstans.
Jisses vad jag letade!!!
Så kommer min mamma fram o säger:
- Hon kunde inte vara med i starten, hon var tvungen att fira sin pappas födelsedag.
  Men hon kommer om 2 dagar. under tiden så får mormor vara din lagkamrat.

Ni kan ju gissa hur glad jag blev!?
I den här tävlingen måste man vara snabb. springa massa och vara först till location.
Det var inte poppis o jag var så aaaarg på Sandra.
Då vaknade jag.
Var lika arg när jag vaknade. tar ju ett tag att hajja att man drömde.





Dröm 2.
I den här drömmen har jag och Frida åkt till Indien (av alla ställen) på semester.
När vi ligger där o solar som mest så får jag en uppenbarelse!
Jag ska ju jobba klockan halv 2!
Hur ska jag förklara mig ur det här? Jag hade alltså GLÖMT säga till
på jobbet att jag åkte på semester.
Så jag fick sparken. Tjöt som en gris.
vaknade av att jag hade handen emot örat o mumlade.
i drömmen stod jag i telefon med chefen.

SJUKT!



Nu har jag iallafall sagt till att jag har bokat semesterresan! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0