Lördag.

Jag var ledig.
Så passade på att ta lite sovmorgon :P

Min snutt Johanna kom ner från Stockholm. Så vi fika. 2 gånger till och med,.
Henne kan man aldrig få för mycket av ;D
Sen närmade sig kvällen. Det var längesen jag hade sån beslutsångest.
Oftast är det en sak eller ingenting.
Men just denna lördag hände det en hel del.

Följde med Lollan, Malin, John och blablabla alla dom.
Blev inte LITE vilt festande.
Tror vi allihopa har lite små minnesluckor.
Men hemma tidigt var jag. upp o jobba på söndagen.
Seg var jag. Men jag säger det: På sprit blir man inte bakis.
Hade det varit vin jag blivit så full på hade jag inte kommit ur sängen.

Som vanligt kan inte jag föra mig ett dugg normalt utan bjöd på dessa godingar:

                                  

                          Förhoppningsvis finns det NÅN bra bild i högen med.
                                                          hahahaha     



Och denna underbara tjej har vi att tacka för alla fagra bilder!
Mästerfotografen!

                     




Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0