soligt!



Nån mer än jag som känner av solens energi? ;)

Gissa om det var svårt att komma upp imorse när man inte haft öppning på över 2 veckor!? :P
Men det gick minsann.
Mycket tack vare solen. Stor skillnad.

Efter jobbet traskade jag hem.
hann med en powernap i soffan sen kom Frida och hämtade mig.
Det blev pizza o cola, vin och godis till melodifestivalen.
För en gångs skull skickar vi en kille osm bjuder på en show iallafall. spännande!


Klockan är snart 1 och jag sitter o kör ett nostalgi-maraton
på spotify.

Savage garden. KOmmer ni ihåg dem?
När jag gick i mellanstadiet lyssnade jag sönder en av deras skivor.


Tajm för bed!
Jobb imorgon igen.


Pusssel


                                 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0