Söndagen och måndagen

Efter jobbet gick jag hem till mammsing.
Hon bjöd på Tacos (ÄLSKAR TACOS!)
Och sen tog jag mig en powernap en timme i hennes soffa.
Välbehövligt.

Sen ringde telefonen.
En gammal vän. Vill att jag bjuder på kaffe.
chock.
självklart fick jag brådis hem!
och imorse åkte min vän hem till stockholm igen.
Fortfarande i förvånat tillstånd kunde jag inte somna om.

Så idag har jag inte gjort mycket.
Pga alldeles för lite sömn har jag inte fungerat som en normal människa.
Tog ett långt bad.
Mina ben värker. Som aldrig förr.
Önskar att det var av träning. på ett bra sätt. Det är det inte.
Då min vän utbildar sig i området lät jag denne kolla på mina ben, klämma, trycka o känna.
Diagnosen var inte kul.
påbörjad benhinneinflammation.
Nu blire jäkla lugnt med löpningen ett tag.

Trycket på visa punkter drog till o med fram tårar. Visst har jag haft ont länge. men
holy crap.


hur som haver.
NAJS!
oväntat och sjukt trevligt!


PEACE OUT! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0