Amsterdam dag 3.

Hemresedagen.

Det var galet. Jag var bakis. Sovit kanske 4 timmar.
Kändes som ren tortyr. Vilken jääääkla rolig kväll det blev.
Lille
Colin Farell kommer inte glömmas
iron ass även han ihågkommen
komikern hatten av för dig.

Redlight district. Galet.
Så unga tjejer.



Tack tack Tack colomer group för en sån underbar resa!
Blev helt kär i staden Amsterdam.
Skulle jag haft möjlighet, hade jag aldrig åkt hem igen.

<3




Detta är då sista dagen i bilder:
NEJ sugröret är inte i min näsa...!

 

                 


               
                              HEMMMMMAAAAAAAAAAA!
       


         

          






Jag kommer tillbaka Holland.
Det kan ni vara jävligt säkra på! :D




HJÄRTA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0